środa, 8 lutego 2017

8#PoznajLisa - xLeilax

W lutowym odcinku przepytaliśmy jedną z nielicznych kobiet w klanie (aż dwie :D) - Leilę! Zapraszam do naprawdę długiej lektury.



Imię, nazwisko, wiek, oraz nick z gry Skąd jesteś? Opowiedz nam coś o swoich rodzinnych stronach. 

 Justyna P. wiek: 18+ :P xLeilax mieszkam w Gdańsku od prawie 2 lat, a pochodzę z takiej małej miejscowości koło Gniezna, między Poznaniem a Bydgoszczą. Mogilno (i tak nikomu nic to nie powie :P) to miasto ma ok 12 tys mieszkańców...ja od zawsze mówiłam, że chcę się stamtąd wyprowadzić, bo jak to w małym mieście mało możliwości rozwoju itp.

Dlaczego taki nick? 

Ten nick wziął się z radia, chociaż tu też była kiedyś zmiana nicka radiowego. Wcześniej grałam w radiu internetowym i podobny nick został przypisany do WOT-a. Podobny ponieważ nick Leila był zajęty to dodałam xx.

Czym konkretnie się zajmujesz, ulubione zajęcia oprócz wota oczywiście ? 

Pracuje w żłobku jak większość osób wie, lubię pracę z dziećmi. Czasem jednak trzeba zabrać “papierkową pracę” do domu i jest co robić. Co lubię robić po za wotem? Hmm wyjścia ze znajomymi, albo wyjazd na plażę :D do Sopotu albo Jelitkowo ;) lub do domu. Radio internetowe. Po za tym mam w planach parę rzeczy.

Czy posiadasz jakieś hobby (jeśli tak, to co to jest :P)? 

Radio...chce kiedyś pracować w normalnym radiu :)) To był nawet główny cel przyjazdu do Gdańska. Jak radio to i muzyka, bez muzyki nie potrafię żyć, muzyka jest ze mną zawsze i to też widać na audycjach jaki mam humor taka jest muzyka. Lubię czytać książki, najbardziej kryminały.

Jak możesz opisać siebie w kilku zdaniach? 

 Nie lubię pisać o sobie. Powiedziałabym normalna dziewczyna. :P Czasem mówię, że jestem inna od tych dziewczyn w dzisiejszych czasach. X5 Ty podobno wszystko o mnie wiesz to co tu więcej pisać. :P

Jak rozpoczęła się Twoja przygoda z WoTem (kto/co Cię zachęcił(a/o) do gry)? 

Wszystko przez faceta :P :P Mój były dał mi kiedyś zagrać. Na początku mi się nie spodobało...ale wszedł mi na ambicję (nie róbcie tego). No a jak ktoś mi wchodzi na ambicję to muszę pokazać...no i zaczęłam grać. Zaczęło się od arty, kiedyś grałam naprawdę dobrze artą. Następnie kolega nauczył mnie ciężkimi grać. Pózniej zerwałam z byłym...przestałam grać, a po jakimś czasie chyba 2 latach wróciłam.

Skąd nauczyłaś się tak dobrze grać (znajomi/fora internetowe/youtube/śledzenie poczynań sojuszników w bitwie) i która z tych metod wg. Ciebie przynosi najlepsze rezultaty?

Po powrocie do wota mało co pamiętałam....poznałam kilku dobrych graczy, zaczęłam z nimi grać uczyć się, ale nie ma co ukrywać Gordo nauczył mnie najwięcej. Nadal się od niego uczę. To dzięki niemu moja WN rośnie ;) Jestem pod stałą kontrolą fioletowego (tak na niego mówię) :P mówi co robię źle, uczy wszystkiego. Jak czegoś nie wiem to tłumaczy. Miłe jest to jak dostajesz SMS od fioletowego “no no dziś Ci ładnie poszło” itp ;) Dla mnie to dobra metoda, uczyć się od kogoś lepszego. Od Voltona też dostałam kilka wskazówek np filmiki na yt z których też się uczyłam. Kiedyś sobie powiedziałam, że będę lepsza. Chcę komuś pokazać, że nie jestem tylko “maskotką” klanową, ale też coś potrafię.




Czy myślałaś o tym aby zrobić reset konta? 

Kiedyś myślałam, żeby zrobić nowe konto, ale szybko mi przeszło. :P Nie mam zamiaru robić reseta.

Czy myślałaś nad zmianą nicku ? 

Nie xLeilax jest fajna. :P Ewentualnie Lili? :P

Która linia jest najciekawsza/najlepsza ?

Chyba widać których czołgów mam najwięcej. A tak poważnie, nie myślałam, która jest najciekawsza....Chce się nauczyć grać każdym rodzajem czołgów, z każdej linii może wtedy będę mogła coś więcej o tym powiedzieć.

Jak długo planujesz grać w WoTa? 

Nie planuje tego. Jak nie będzie mi się chciało grać to przestane.

Ulubiona mapa. 

Nie mam ulubionej, ale jest kilka map które mi się fajnie kojarzą :P np. Autostrada - ścigałam się kiedyś z kimś z plutonu na randomie :D Fajna zabawa była :)) Ensk - tu zabiłam artą mojego największego wroga (był w tej samej drużynie) :D :D to było epickie :D

Ulubiona premka. 

IS-6 :) 
Po 1 dostałam go na dzień kobiet od chłopaków z jednego z moich poprzednich klanów. :) 
Po 2 od samego początku mówie, że to mój ulubiony czołg. 
Po 3 lubię nim grać, bo jest najlepszy. :P

Który czołg polecasz? 

IS- 6 :D Chyba już nie muszę pisać dlaczego :P Is-7 lubię go, dobrze mi się nim gra mimo, że niektórzy mówią, że jest straszny. ST-I :) Coraz bardziej się do niego przekonuję.

Który czołg jest najwiekszym shitem :D 

Hmmm.....nie wiem...każdy do VI poziomu :P




Twoja największa wpadka podczas gry ? 

Za wpadkę uważam niemoc przebicia jakiegoś czołgu....zawsze jak mam z czymś problem to pózniej chce wiedzieć gdzie przebijać dany czołg żeby lepiej grać.

Twoja najlepsza akcja podczas gry ? 

Przed przerwą 2 letnią....grałam artą i zostaliśmy we 2 na chyba 6 czołgów...daliśmy radę :D To było fajne, więcej takich bitew. ;) Jeszcze jedna jak zabiłam i podpaliłam artą Gordo :P :D hahaha (zabiłam fioletowego :P ) ;)

Co byś zmieniła w grze? 

Tego co bym chciała zmienić, nie da się zmienić. Nie da się zmienić ludzi....to mi najbardziej przeszkadza....chamstwo i głupie teksty w kierunku 2 osoby.

Jak się denerwujesz na grę, rzucasz myszką? Czy coś innego? 

Nie rzucam niczym :P Przeklinam. Często komentuje też to co się dzieje podczas bitwy. Serkaziu ma z tego ubaw. ;)

Jak wyglądała Twoja droga dołączenia do lisków? :) 

To była długa droga....:P Jak SirDell i X5 byli w SIGMIE to mnie polecili Wam. Dostałam od JaQ-a niezłą wiadomość z zaproszeniem do klanu ;) , ale byłam bardzo ostrożna...po przeżyciach w kilku innych klanach nie chciałam tak szybko podejmować decyzji. Grałam z Wami twierdze wtedy, ale coś nie szło. Po jakimś czasie wrócił temat Lisków....X5 mi powiedział, że SirDell jest w klanie....i mnie namawiali, aż im się udało. ;) Była tylko jedna zasada...Oni musieli być w tym klanie inaczej nie było o tym mowy. :P

Co sądzisz o klanie ? 

Uważam, że ten klan jest bardzo fajny. Po paru dniach stwierdziłam, że wcześniej czułam się tak dobrze tylko w jednym klanie do którego wrócić nie mogę, a oni chcą żebym wróciła. To jest 2 klan w którym czuje się “jak w domu”. Tylko czasem są sytuacje w których mnie zaskakujecie. Moim zdaniem niektóre decyzje są złe....mam nadzieje tylko, że to nie będzie miało złego wpływu na dalszy rozwój klanu, bo ja Wam życzę jak najlepiej.

Którym klanem w karierze jest BPLCH ? 

Od początku nie wiem...od powrotu 7. Długo szukałam swojego miejsca. ;)

Za czym tęsknisz w naszym klanie ?

Hmm chciałabym, żeby można było pograć sobie twiedze z kimś na 8 czy 10....nie tylko 6 i te same osoby cały czas.

Których klanowiczów lubisz najbardziej, z którymi Ci się najlepiej gra (można podać tych samych)?

Kogo lubię: lubię wszystkich, ale jak mam wybierać kogo najbardziej to chyba wiadomo :P Tych których znam już długo Arturius, X5, SirDell, Volton, Xaros. Najlepiej mi się gra z Arturiusem, Jalelotem, X5, SirDell, JaQ-u, Serkaziu, Yeske, Voltonem, Kloszardem, jinxem, Gregiem, Bartkiem (call_me_cycu), ZIUZIAK. :)

Jakie zachowania denerwują cię u naszych klanowiczów? 

Przeklinacie czasem za dużo. Gregu jest w tym mistrzem jak się wkurzy. ;) (red. ee... moim zdaniem ma konkurencję dobrą :v)

Czy masz jakiś pomysł na konkurs klanowy ?

A musi być związany z WOT-em?? :D Bo jak nie to chińczyka proponuje na kurniku :D PS. ja biorę czerwone pionki!! :P albo kalambury :D Co Wy na to? :P

Czemu klanowicze wolą grać randomy, a nie twierdze? 

X5 skąd mam wiedzieć? Ich zapytaj :P



Co Cię skłoniło do prowadzenia audycji w radiu internetowym? Dużo czasu zajmuje Ci przygotowanie muzyki na audycje? Kiedy znowu zaśpiewasz coś na TS’ie? 

Haha nie wiem co mi strzeliło wtedy do głowy. :P Byłam kiedyś na jakiś dziwnym radiu...po jakimś czasie właściciel tego radia mnie namawiał żebym zagrała u niego. Powiedziałam, że nie bo się nie nadaje, po za tym ja nic nie powiem przez mikrofon. Stwierdził, że nie muszę nic mówić. No i się zgodziłam. Po jakimś czasie zaczęłam coś tam mówić typu “witaj na naszym kanale” itp. Po paru tygodniach napisał do mnie gość z radia internetowego które było wtedy słynne na całą Polskę i chciał, żebym zagrała u niego. Nie zapomnę 1 audycji...byłam tak zestresowana, że każdy to słyszał w moim głosie i pisał mi “nie denerwuj się, spokojnie” itp. Pózniej złapałam bakcyla jak to się mówi. Zaczęło mnie granie w radiu coraz bardziej kręcić. Pózniej też miałam przerwę koło 2 lat może więcej i też wróciłam do lagoon. Uważam, że to radio nie jest jakimś tam spełnieniem marzeń, ale zawsze coś. Co do przygotowań różnie bywa, czasem audycje uszykuje w 15 min, a czasem pół dnia szukam sensownych piosenek i nic ciekawego nie mogę wyszukać. SirDell ja nie umiem śpiewać. :P ciiiiii ;)

Byłaś w fińskim klanie KOFF, w jakim języku z nimi się dogadywałaś ? :D 

Po angielsku ;) choć ich angielski jest dziwny. Jeden filmik może to pokazać. Nawet sam początek. Zobaczcie: https://www.youtube.com/watch?v=twf7QUmCYuo

Czemu tak "dziwnie" reagujesz na Octavie? 

Oktavia kiedyś powiedział parę słów za dużo. Dogadaliśmy się wiec nie ma tematu.

Czy sądzisz że X5 ma seksowny głos? 

Po tym pytaniu jakoś bardziej zwracałam uwagę na głos X5...hmmm stwierdzam, że tak. :P hahaha · 

Jak bardzo lubisz Parówę? ( ͡° ͜ʖ ͡°) 

SirDell to fajny kolega. ;)

SirDell czy X7? 

To pytanie jest nie fair...ale jak muszę to sory SirDell ale X5....Jak się poznaliśmy to po paru dniach SirDell pojechał na wakacje...dużo czasu wtedy spędziłam z X5. Fajnie się gadało i grało. :)



Jaki jest Twój ulubiony kwiatek. Jak chciałabyś dostać? Jaka roślina kojarzy Ci się z Kaszalotem, Sir Dellem, a jaka z Leżakiem i Vodanerem ;-). 

Nie mam ulubionego. Chociaż nie lubię doniczkowych kwiatów, wolę cięte. Podoba mi się eustoma, tulipany maja teraz fajne kolory, małe gozdziki, gerberki też małe w róznych kolorach, trochę ich mogłabym powymieniać. ;) Jak miałabym wybrać jeden jaki bym chciała to zależy też od kogo. ;) Rośliny i Wy...hmmm...ciężko stwierdzić... 
Kaszalot - Strelicja :P ma pomarańczowy ostry kolor, czasem kłuje :P Jak Kaszalot rozstawia i nie idzie po jego myśli jest podobnie. :P (Zabijecie mnie za ten wywiad) 
SirDell - eustoma :P nie wiem dlaczego tak jakoś :P 
Leżak - Dendrobium to kwiat oznaczający się dużą adaptacją do różnych warunków klimatycznych. Leżak musi się męczyć z nami wszystkimi i ogarniać cały klan...to wszystko wyjaśnia. :P 
Vodaner - słonecznik :) :) też nie wiem dlaczego...to pierwsze o czym pomyślałam.

Lubisz tańczyć? Który zespół/ wykonawca jest twoim ulubionym i czemu Zenek... :)? Jak byś opisała swój ideał mężczyzny? xD 

Uważam, że nie umiem tańczyć :P ale lubię hahahaha SirDell uduszę Cię za to pytanie :P Nienawidzę Disco Polo!!! Nie mam ulubionego zespołu, słucham różnej muzyki. Ideał....nie ma ideałów. Chciałabym tylko, żeby był wierny...nie zdradzał tak jak niektórzy z tych których spotkałam. Czasem masz tak, że kogoś spotkasz to już wiesz, że to ta osoba. No i jedna zasada, musi być starszy. :P

Jaką kreację: wieczorową/koktajlową/basenową/imprezową zaprezentujesz w gościnnym występie na modowym foto blogu Sylwia Szumińska ? 

Hmm Dopiero od niedawna widziałam ten blog. Myślę, że razem z Sylwią byśmy coś wybrały fajnego. Dostosowałabym się do jej potrzeb. ;)

Gdzie chciałabyś wyjechać na wakacje i co w tym kraju/miejscu zobaczyć?

W zeszłym roku byłam w Pradze, mogłabym tam jezdzić co roku. :) :) Piękne miejsce. Ale chciałabym też pojechać do Portugalii :) do Paryża :) na Słowację też i pozwiedzać wszystko co możliwe. :)

Ulubione weselne gry i zabawy towarzyskie ;-) 

Nie lubię brać udziału w tych zabawach, ale jakoś dziwnym trafem zawsze muszę.

Kiedy rzucisz te dziadowskie czołgi i zaczniesz z nami grać w statki (klan ma sekcje morską) ?

Kiedyś zagrałam w statki 1 bitwę :D i zrezygnowałam :P To jest gorsze od WOT-a :P

Jak poznałaś koksów z WHYOU? 

Zaczeło się od starsów....na początku mojego powrotu. Poznałam na randomie gościa, który mnie zabił...a pózniej napisał co zrobiłam źle (nie napiszę nicka). Poszłam do nich na TS'a i zaczełam poznawać inne dobre osoby ( też nie będę pisać kogo). Zaczęłam z nimi grać, uczyć się od nich. Póżniej część z tych osób poszła do WHYOU i innych klanów.

Ulubiony film/serial/książka? 

Nie mam ulubionych. :P

Jakiej muzyki słuchasz? 

Różnej to zależy od humoru. Generalnie wszystko tylko nie to przeklęte disco polo.



Lubisz/potrafisz gotować? Jakie jest danie główne Twojej kuchni? 

Nie lubię :P ale umiem. Chcesz się przekonać to przyjedz :P ;)

Gdybyś miała taką możliwość, to gdzie (i z kim z klanu) pojechała byś na wakacje? (Może być więcej niż jedno miejsce, ale do każdego musisz dopasować inną osobę) ?

Do Pragi :D z X5 SirDell :) Na Słowację Arturius ;)

Dlaczego tak bardzo nie znosisz Disco Polo? 

Denerwuje mnie ta muzyka.

Czy grałaś w inne gry singleplayer/multiplayer i czy któreś polecasz? 

Nie :D Tylko WOT. ;)

Jakie imię dla pierwszego dziecka i dlaczego? 

Kubuś <3 Od zawsze mówiłam, że będzie Kuba. Najlepsze imie :D A dla dziewczynki Lena :) Te imiona mi się najbardziej podobają.

Co się stanie gdy ktoś zbierze trzy minusy, a co gdy ktoś zbierze trzy plusy? 

 Nie ma już minusów i plusów....nic już nie ma związanego z tym tematem. Mistrzowie minusów to oczywiście Bartek i Octavia którzy będą się teraz wściekać. :P

Gdzie jest mój pomarańczowy tulipan?! 

Napisałabym coś ale.....sie powstrzymam. Napiszę w kwiaciarni kup sobie. ;) :P

Słyszałem, że masz już jakieś doświadczenie w aktorstwie i dubbingu. Co to było i jak do tego doszło? Czy dalej chciałabyś zostać spikerką? 

Brałam udział w najnowszej reklamie desperadosa i tak mnie tam nie widać. Kiedyś na fb trafiłam na strone studia gdzie szukali statystów do reklam no i wpadłam na “genialny” pomysł...poszłyśmy tam z koleżanką. :) 2 nocki zdjęciowe, dają jedzenie i wszystko. Było fajnie. Dubbing to miało powiązanie z radiem. Chciałam iść do szkoły radiowo-telewizyjnej, opisywali tam ludzi którzy byli na 1 roku. Jeden facet był po dubbingu i stwierdziłam czemu nie. Poszukałam kursu i pojechałam do Gdańska na kurs. Nagrałam bajkę i 2 filmy dla młodzieży. :P TAKKKK chcę pracować w radiu :D

Czy masz jakiegoś zwierzaka? 

 W domu rodzinnym mam psa (Roxy) Berneński Pies Pasterski i kota (Kaja) 

Ulubiony kolor? 

Turkusowy

Masz siostry?(jeśli tak to prosze o zdjęcia i nr telefonu ;P)

Mam siostrę. Nie ma żadnych zdjęć i nr tel. :P Ona jest zajęta!!

Jeśli miałabyś do wybory 3 kolory szpilek, który byś wybrała ? Czarny, czerwony, bordowy?

Czarne z czerwoną podeszwą :D




Co byś zrobiła, jakbyś na urodziny otrzymała kaktusa?

Kaktus też kwiat. Postawiła bym go gdzie należy i zajęłabym się nim. :P

Czyli lubisz pozować do zdjęć?

Uważam, że jestem niefotogeniczna. Więc nie, nie lubię. :P

Jak chodzisz na imprezy to w spodniach, czy w sukience?

To zależy czasem w spodniach, czasem w sukience, czasem w spódnicy.