sobota, 1 kwietnia 2017

9#PoznajLisa - Yeske

Spokojnie! Seria nadal trwa! W tym miesiącu przepytaliśmy Yeske'iego!

Imię, nazwisko, wiek, miejsce zamieszkania oraz nick z gry 

 Jarek R jeszcze okrągłe 30 :P z Ełku, Yeske

Dlaczego taki nick?

Gdzieś kiedyś wyczytałem w internetach że jakieś stare brzmienie imienia Jarek/Jarosław to Jeske, a żeby to trochę zangielszyć to zamieniłem "J" na "Y"

Czym konkretnie się zajmujesz, ulubione zajęcia oprócz wota oczywiście ? 

Ogólnie prowadzę hurtownię powiedzmy budowlaną ;) Ulubione zajęcia oprócz grania w wota, to granie w Fife, w piłkę nożną na żywo :), jazda na rowerze, jazda gokartami i spotkania ze znajomymi w pubie ]:->

Jakie studia skończyłeś? Czy byłeś z nich zadowolony?

 Z wykształcenia jestem mgr inż. geodezji. Czy jestem z nich zadowolony? - Raczej tak, chociaż z perspektywy czasu wybrałbym jakieś bardziej związane z budowlanką lub ekonomią.

Jak to się stało że zyskałeś miano "króla dykty"? Wiele osób mówi, że po 30-stce życie się kończy.

Handluję sklejką ;) Nie prawda, dopiero się zaczyna ;) Tylko ilość wolnego czasu jest odwrotnie proporcjonalna do ilości posiadanej gotówki ;)

Co robisz, że mimo to cały czas grasz w wota i chodzisz na melanże jak studenciak? 

Konserwuję się czystym spirytusem. Aczkolwiek czasu nikt nie oszuka. Czterodniowe melanże już nie są dla mnie, ale trzydniowe to czemu nie :D

W której części Polski mieszkasz? Czy polecasz swoją okolicę jako miejsce godne odwiedzenia dla grupki studentów spragnionych wrażeń i upojenia alkoholowego, a może bardziej dla dwojga zakochanych? 

Mieszkam w Ełku na Mazurach. Ogólnie polecam to miasto, głównie w miesiącach letnich z oczywistych powodów - blisko jeziora, tzn Ełk praktycznie leży przy jeziorze. Z mieszkania mam widok na jezioro i na romantyczne zachody słońca. W lecie praktycznie co tydzień-dwa odbywają się jakieś koncerty lub inne atrakcje na plaży miejskiej. Ja osobiście polecam festiwal ogień woda - pokaz fajerwerków przez dwa dni ekip z różnych krajów - o wiele lepiej niż na sylwestra. Druga z ciekawszych rzeczy to Hip Hop Raport, wtedy z całej Polski zjeżdżają się najlepsi wykonawcy tego rodzaju muzyki :)

Czy myślałeś o tym aby zrobić reset konta? 

Nie.

Która linia jest najciekawsza/najlepsza 

Według mnie linia amerykańskich wieżowych tdków. Tym bardziej że protek dostał buffa do prędkości co bardzo dużo zmienia. T 67 - statpadder, Hellcat super, T25/2 może być, Prot fajne działa i trochę pancerza, T30 super wieża, super działo z alfą 750. Jedynie E4 trochę odstaje, chciałoby się coś lepszego, twardy nie jest jak E3, nie ma obniżania działa jak E3, reload wolniejszy, jedyny plus, obrót wieży i trochę mobilniejszy, a ogólnie to takie szybsze amerykańskie E100.


Jak długo planujesz grać w WoTa? 

 Aż mi premka się skończy ;)

Ulubiona mapa. 

Bagno, autostrada, murowanka.

Ulubiona premka. 

W związku z maratonem to Pz. B2 ;) Kiedyś T54 mod 1, a teraz chyba Scorpion G.

Który czołg polecasz 

Poleciłbym Vke B ale ją znerfili :/ W poprzednim patchu fajnie się baitowało graczy na dolną płytę i nawet ruskie tdki 10 tieru sięodbijały :P A tak to T29 - OP czołg na VII tierach plus daje radę na bitwach drużynowych gdzie można wziąć 2xT29 zamiast T8 i T6.

Który czołg jest najwiekszym shitem :D 

St.Emil, drugie miejsce TVP VTU, trzecie miejsce - Chi -To

Twoja największa wpadka podczas gry ? 

Ja nie mam wpadek ;)

Twoja najlepsza akcja podczas gry ? 

Dwa radleye-waltersy, tego samego dni, na tym samym czolgu, na tej samej mapie ;) T50 - murowanka :D

Co byś zmienił w grze? 

Amunicję gold - żeby zadawała mniej obrażeń niż zwykła.

Ile godzin średnio spędzasz w wocie? :D 

Za dużo.

Czy to prawda, że po pijaku kupujesz czołgi premium VIII tieru? 

 Raz mi się zdarzyło na kacu.

Czy pamiętasz w jakich okolicznościach dołączyłeś do AWFu? Jeśli tak to napisz. Kto najbardziej zapadł ci w pamięć z czasu pobytu w tamtym klanie i obecnym? 

Dołączyłem po odejściu z Ascension czy jakoś - chora atmosfera, wymagania jak Sigma, a jakość, atmosfera i kultura zerowa. A AWF znalazłem w wyszukiwarce klanów :P W AWF to - Vódaner, Ziuziak, X5, Srdl. W BPLCH - Srdl, X5, LeJaq, Bidziu, Łajka, Vódaner, Bartf(numerki), Lelia, a negatywnie - gabryielarchaniol, Żalelot - okrutne sypanie kurwami, Greg - za dziwne jazdy przy odchodzeniu z klanu, Z50pl - ammoracki, aimboty - nie lubię grać z ludźmi, którzy szerzą defetyzm i tylko cały czas narzekają.

Co sądzisz o klanie ? 

 Trzeba znaleźć Jaq'a 2. Wtedy ten klan ma szansę przetrwania :P

Co Cie skusiło żeby zagrać w lisach chytrusach? 

Brak graczy w AWF :P



Którym klanem w karierze jest BPLCH ? 

Trzecim, z chwilową przygodą w Sigmie - myślałem że czegoś nowego się tam nauczę plus chciałem że tak powiem grać z lepszymi graczami żeby ciągnąć do góry, ale nie wyszło. Dodatkowo dowiedziałem się które klany grają na full cheatach :P Nie które nawet mają specjalne paczki z modami przeznaczone tylko dla swoich klanowiczów :D

Kogo w klanie najbardziej lubi i dlaczego w odpowiedzi będzie się tak tejże osobie podlizywał, 

Nikogo nie wyróżnię ;)

Co by zmienił w naszym klanie?

Nie wiem, może jakieś dodatkowe zajęcia na treningówkach dla słabszych graczy.

Za czym tęsknisz w naszym klanie ?

Za czasami bez Defendera, Patriota, Liberte ;)

Jakie zachowania denerwują cię u naszych klanowiczów? 

Narzekanie, sypanie kurwami non stop i brak słuchania się dowódcy na CW.

Co wspominasz najlepiej z klanu ? Coś smiesznego, fajna akcja ? ;) 

Yeske został sam na 4 czołgi, Rudym, eee spokojnie to porobi :D - no i Yeske ze dwa razy tak zrobił :P

Ile zapaliłeś świeczek na swoim kompie po odejściu z naszego klanu tak wartościowych graczy jak: gregi kaszalot? 

Wydaję mi się że Żalelot coś jeszcze wnosił do tego klanu, za to Gregu...hmm... już tak nie bardzo, chociaż nawet czasem spoko było pograć z nim pluton. Tylko potem coś mu odjebało :D Ukończył 18 lat i jakaś żyłka mu chyba pękła :P

Czy przeglądasz strony z filmikami typu Czekoladowe Buziorki , bo to Ty nam o nich powiedziałeś. Ile dziennie spędzasz na takich stronach czasu. 

Stronkę tą pokazał mi kumpel z Bydgoszczy. Od tamtej pory wiem że tylko taka strona istnieje, nigdy więcej potem tam nie zaglądałem :D

Czy tęsknisz za ZET PISIONT? Chciałbyś by wrócił do klanu ? 

 Specyficzny z niego człowiek, ale chyba nie chciałbym.

Pomożesz Kaszalotowi znaleźć dziołchę (tylko nie Matusa Siostrę Zaklepuję ) :D 

Zaraz po tym jak sobie znajdę to tak :D

Czy jak jest dziewczyna na imprezie i ma zgon to czy można ją jeszcze obracać czy juz nekrofilia? 

Każda odpowiedź na to pytanie będzie złą odpowiedzią, zatem nie udzielę żadnej :P

Czemu wykosiłeś konkurencje do wywiadu ? (greg) 

Konkurencję zawsze trzeba wykaszać.

Co zaprezentujesz na bloogu modowym Sylwia Szumińska. Z czym najlepiej założyć skarpetki z sandałami? 

Zaprezentuję klapki kubota. Sandały ze skarpetkami - najlepiej dołożyć do tego złoty łańcuch na szyję.

Sirdell czy X7? 

Parówa z X5

Dlaczego na fb masz stan: wolny ?

Każdy jest wolnym człowiekiem... no chyba że jest niewolnikiem ;).

Kiedy wybierzesz się do Wrocławia/ Grudziądza na spotkanie z SirDellem i x5? Jaką wódkę i jakie piwo polecisz?

Do Grudziądza na pewno szybciej mi się to uda. Do Wrocławia zaś wybiorę się gdy połączenia pkp zejdą do 8 godzin. Najlepsza wódką jest wódka zimna. Ogólnie z kupnych preferuję Stocka, a z własnych wyrobów alkoholowych to cytrynówkę. Piwo - aktualnie EB.

Jakie masz albo miałeś zainteresowania poza wotem, a jakie jeszcze chciałbyś rozwijać? Które miejsca w Polsce/ na świecie chciałbyś odwiedzić? Jak oceniasz czas spędzony w poprzednich klanach? Czy zmieniłbyś coś w obecnym? 

Piłka nożna, siatkówka, składanie kompów, ostatnio podjarałem się gokartami i myślę swoją własną maszynkę załatwić ;) Chciałbym pojechać do Japonii. Zawsze fascynował mnie ten kraj i tamtejsi ludzie. Jedynie w Sigmie coś tam się nauczyłem, ale i tak dalej gram jak pomidor ;)

Co w życiu jest dla Ciebie najważniejsze xd? 

Bycie szczęśliwym człowiekiem i możliwość robienia tego co się chce i się lubi.

Ile zarabiasz? 

Ile narobię tyle zarobię ;)

Czy byłeś na Kortowiadzie w 2015?

Na koncercie Maryli Rodowicz ktoś zgonował pod sceną, bardzo mi tego kogoś przypominasz :P Nie, to nie byłem ja :P. Już dawno na kortowiadzie nie byłem.

Jaki alkohol lubisz najbardziej? Jak myślisz, czy dostaniesz zaproszenie na ślub SirDella, jeśli to w ogóle nastąpi? 

Każdy :P Myślę że to nastąpi i że Serdell mnie zaprosi :P

Ilu masz braci bliźniaków, i czemu oni są Szwedami? 

Braci bliźniaków nie mam, ale być może mam sobowtórów, a są szwedami gdyż pochodzą z lędźwi Thora.

Jaka jest Twoja ulubiona marka samochodów? :P Samochód marzeń? :P 

Ulubiona marka to chyba Audi, a samochód marzeń to Chevrolet Corvette ;)