środa, 26 października 2016

4#PoznajLisa - Serkaziu

W tym miesiącu przeprowadzony został wywiad z kolejnym chytrusem - Serkaziem! Zapraszam do lektury!


Imię, nazwisko, wiek, miejsce zamieszkania oraz nick z gry?

Szymon Szalkowski, mam 17 lat pochodzę z Lipna, a mój Nick to SerKaziu. ·

Dlaczego taki nick?

Nick pochodzi z gry Last Chaos - osadzonego w ogarniętej potworami średniowiecznej krainie MMO 3D RPG, Ser od spolszczenia Sir, a Kaziu - jak to każdy młody dzieciak(8 lat) tata był taki superbohaterem, więc nie jako na jego cześć, a po drugie - SerSzymon jakoś tak nie bardzo pasuje :)

 Co robisz na co dzień? 

Uczę się w Liceum ogólnokształcącym w Lipnie, kierunek politechniczny(mat-fiz-inf). Poszedłem tam, gdyż po głębokich przemyśleniach (a ile głębszych to było? przyp. redaktora) doszedłem do wniosku, że lepiej jest się przyłożyć do przedniotów typu fizyka i matematyka, niż zawodowych, a szczególnie interesują mnie: C++, grafika.

Co studiujesz i czy wiążesz z tą branżą swój przyszły zawód? 

Chciałbym się dalej rozwijać w tym kierunku. Jeśli się nie uda to wszystkie inne dziedziny mnie interesują.

Czy myślałeś nad zmianą nicku, jeśli tak to na jaki ?

Nie.

Czy myślałeś o tym aby zrobić reset konta?

Według mnie jest to głupota - po rozegraniu ponad 28 tysięcy bitew nagle wrócić do początku - to nie dla mnie.

Która linia jest najciekawsza/najlepsza?

Gałąź FV4005 (lodówka), gdyż mamy do czynienia z każdym rodzajem czołgu - zaczynamy medo lightami, następnie na VII poziomie dostajemy niszczyciel o mobilności Cometa, VIII to czysta poezja, ale dopiero po założeniu najlepszego działa, na Conwey’a dużo osób narzekało, lecz wiedług mnie jest to nie doceniany niszczyciel, który mimo papierowego (w teorii) pancerza potrafi zdobyć stalową ścianę.

Który czołg polecasz?

Polecam Conway'a. Jest to czołg, który ma cudowną brytyjską 120 (od razu topowe działo), która nawet bez golda potrafi srogo nabruździć przeciwnikom strzelając co niecałe 7 sekund

Który czołg jest najwiekszym shitem ?

IS-7 wiele osób go wychwalało i wychwala, to mnie jednak nie przekonuje i po konwersji HD naszedł „time to say goodbye”.

Twoja największa wpadka podczas gry ?

Zdecydowanie moje "spotowanie" , kiedy okazuje się że w danym miejscu zamiast pustej flanki pojawia się 7 czołgów przeciwnika z nacelowanymmi działami...(#JaQowe porady)

Co Cie skusiło zeby zagrac w lisach chytrusach?

Szczerze? To był przypadek. Eazem z chłopakami z SUM-ów błąkaliśmy się nie mogąc znaleźć miejca po rozpadzie... Myśleliśmy, że to miejce jest w IOBI, gdzie byliśmy długi czas, ale napięcie na linii kilku graczy z SUMów, a pupilkiem dowódcy przeważyło i opuściliśmy klan. Później to Matus znalazł nas na forum , gdzie wystosowaliśmy ogłoszenie o poszukiwaniu klanu przez grupkę osób - reszte historii znacie ;)

Którym klanem w karierze jest BPLCH ?

Hmm.. trzeba by policzyć ;) drugim klanem było AK-, potem Unia,samurajowie, IOBI, husaria i Lisy czyli jesteście mim siódmy klanem w 5-cio letniej karierze :)

Kogo w klanie najbardziej lubisz i dlaczego w odpowiedzi będzie się także tejże osobie podlizywał?

Trudne pytanie, co by nie urazić innych ... nie ma takije osoby- oczywiście najbardzije zżyty jestm z SUMami, a tak to hmm: leżak bob, kaszalot, greg i bartf - to chyba są osoby z którymi głównie grywam plutony - lubienie kogoś to pojęcie względne ;)(Rozumiem, że te osoby wymienione powyżej masz prze kompem jako laleczki vodoo? :P przyp. readaktora)

Czy klan jego zdaniem zmienił się na lepsze w kwestii: gry, umiejętności, towarzystwa, czasu spędzonego na ts ?

Zgranie - różnie raz lepiej raz gorzej, umiejętności sądząc po wynikach osiaganych przez klanowiczów w randomach- jest coraz lepiej, towarzystwo ostatnio trochę się izoluje więc cięzko jest mi to określić, na ts pojawai się jak gdyby co raz więcej osób.

Serkaziu jako Nasz reprezentant u fpk :)

Co by zmienił w naszym klanie?

Oczywiście"Dowódce" #JaQ_BoB.

Za czym najbardziej tęsknisz w naszym klanie?

Tęsknię za starymi znajomymi z SUMów - boski, Lendo, krycha, z którymi coraz rzadziej sie słysze.

Czy grasz jeszcze w jakieś inne gry? A może grałeś? Jeśli tak, to jakie?

Tak, głównie w strzelaniki i wyścigi, ale czasem strategi też się trafi (Kozacy). Overwatch, HS, THE CREW, GTA V - to kilka głównych tytułów.



Gdzie się nauczyłeś rozstawiać ?

Wszystko zaczęło się w SUMach (te SUMy...), mieliśm,y tam ograne 2 mapy- Erlenberg i Linie Zygfryda, w trakcie walk nasze taktyki były ciagle modyikowane i najpierw rozstawiało się pod schemat, a potem każdy wymyślał swoje podaktyki - dokładnie nie pamiętam kiedy pierwszy raz rozstawaiłem - mielismy tam aż 5 osób które rostawiały, więc ciężko było się przebić przez 5 osób, a po drugie miałem wtedy może z 12/13 lat, więc wiesz.. chłopi po 20-40 lat i mają się słuchać młodego szczyla :)

Na jakie studia chciałbyś pójść?

W zależności, jak potocz się sprawa z grą, którą razem z Kamykiem planujemy pod konic października zacząć programować albo tworzenie gier, albo po prostu zastanę nauczycielem (haha po głosie to chyba profesorem Miodkiem zostaniesz :P )

Jakiej muzyki słuchasz? Ulubiony zespół ? piosenka?

Głównie rock, czasem poprock, dużo jest takich zespołów ale chyba nikt się nie ździwi jeśli powiem że Grupa Operacyjna, a piosenka to David Hasselhoff - True Survivor.

Czy sadzisz, że JaQ to dobry dowódca i dlaczego tak ?

Gdzyż nie wywalił mnie mimo, że usilnie od kilku miesięcy staram go doprowadzić do szewskiej pasji.

Dlaczego jest najlepszy ? (xDDD)

@up

Ile czołgów premium posiadasz?

Po ukończeniu maratonu na T-44-100 posiadam aż 22 prem tanki.

Czy miałeś przerwy w grze ?

Tak, głównie były spowodowane nauką w szkole, lecz czasem poprostu miałem dość i musiałem zrobić sobie przerwę przynajmniej 2 tygodniową.

Jaki sprzęt masz?

Posiadam zastraszająco niezawodny komputer osobisty(PC Masterrace) zbudowany na płycie głównej Asus P8Z77-V, w której osadzona została I5-3570K 3,4-3,8Ghz, ASUS Radeon HD7850 1GB, dyski twarde HDD i SSD, 8 GB Ram, a to wszytsko zasilane BeQuite DarkPower 650 W -wyszło trochę jak reklama (nie oszukujmy się nikt nie przeczyta całej tej odpowiedzi xD)

Co sądzisz o odejściu niektórych klanowiczy?

Nie mnie to oceniać - jest to indywidualna decyzja tych osób.

Którego z tych youtube-rów lubisz najbardziej: Multi, Faja, Hallack.

Faja - ze względu na specyficzne poczucie humoru.

Jakie masz dalsze plany z prowadzeniem własnego kanału na YT, oraz LisełamiTV :)

Na tą chwilę odstawiam to na bok.



Dlaczego mówisz żebyśmy ściągali jakieś gry, a potem sam mówisz że są do kitu ?

Miałem nadzieję na cos lepszego, a gry to gry ;)

Jaka była Twoja najlepsza akcja w wocie, najdziwniejsza i największy fail?

Przetrwanie ataku 3 wrogich czołgów - T49, ob 416 i panther II w obj 430 II, którym nabiłem wtedy 6k dmg :)
Przeturlanie się po wrogim T67 ISem-2.
Było tego tak dużo że nie jestem w stanie okreslić :P

Pytania - klanowicze BPLCH
Edycja - JaQ_TSW, bartf921210