niedziela, 27 listopada 2016

5#PoznajLisa - Jalelot

W listopadzie przepytaliśmy wspólnie kolejnego klanowicza - Jalelota. Zapraszam do lektury!


Imię, nazwisko, wiek, miejsce zamieszkania oraz nick z gry?

Nazywam się Jacek Makieła i pochodzę z Wrocławia a w grze mam Nick Jalelot, ale przez klanowiczy jestem nazywany Kaszalot :D

Dlaczego taki nick? 

Jak zakładałem konto interesowałem się średniowieczem i dużo też o tym czytałem i w nawiązaniu do Kamelotu/ Lancelota nazwałem się od pierwszej litery imienia.

Co robisz nacodzień ?

Na co dzień uczę się Liceum, jestem w 2. Klasie.

Masz dziewczynę? :D 

Niestety nie. :(

Co planujesz studiować? 

Coś związanego z programowaniem, ale dokładnie nie wiem.

Co w ogóle chcesz robić w życiu? 

Zdać maturę, dostać się na dobre studia i znaleźć w końcu dziewczynę.



Czy myślałeś nad zmianą nicku, jeśli tak to na jaki ? Czy jeśli zafunduje Ci 2500 golda, to zmienisz go na Kaszalot? 

Nie myślałem nad zmianą Nicku na razie, wydaje mi się ok i już się do niego przyzwyczaiłem i jak już to bym zmienił na call_me_Kaszalot :D

Czy myślałeś o tym aby zrobić reset konta? 

Kiedyś tak, ale po dojściu do tego klanu i skoku wn8 już nie, jestem prawie niebieski a nie zależy mi aby być fioletem i wątpię abym miał czas na ponowne expienie linii.

Która linia jest najciekawsza/najlepsza ?

Najciekawsza jest linia do T57 HT, gdyż na każdym kroku dostajemy coś nowego, ale nie polecam jej jako pierwszej, gdyż trzeba najpierw opanować magazynki, a najlepszą linią dla mnie jest po prostu linia do IS-7, tu chyba nie trzeba wytłumaczyć dlaczego.

Jak długo planujesz grać w WoTa? 

Do śmierci, a tak naprawdę to dopóki mi się nie znudzi, albo klan się nie rozpadnie.

Ulubiona mapa?

Himmelsdorf, Jest mała i bardzo ją lubię IS-3.

Ulubiona premka?

SuperPershing, bo jest to mój pierwszy czołg Premium i wcale nie uważam go za shitta, pancerz spełnia swoje zadanie a i mobilność też daje radę.

Który czołg polecasz ?

Polecam dwa: IS-3, gdyż jest to najprzyjemniejszy czołg 8 tieru, jak i Bat.-Chata (Med-a) 10 tieru, magazynek, bardzo mobilny i fajnie jest wyjechać na jakiś czołg 10 tieru i go poskładać :D

Który czołg jest największym shitem ?

Oczywiście że Lorr 155 50 (Arta francuska 7 tieru), nic nie trafia nawet na full skupionym ze 400 metrów.

Twoja największa wpadka podczas gry ? 

Wiele było takich przypadków, że mogłem wygrać bitwę a niestety zwaliłem, np. Zostałem sam Bat-Chatem na 5 (2 HT, TD i 2 arty), zabiłem 2 arty, zostały mi 2 pociski, td był na 2 strzały i niestety 1 strzał dingnąłem.

Twoja najlepsza akcja podczas gry ? 

Zostać sam na 4 AMX 50 100 i wygrać :).

Co sądzisz o klanie ? 

Najlepszy klan w jakimkolwiek byłem, chociaż zdażają się też osobnicy którzy, no cóż, słabo jeszcze ogarniają i nie za dobrze sprawują się na cw/twierdzach.

Co Cie skusiło żeby zagrać w lisach chytrusach? 

Pod koniec tamtych wakacji jak byłem jeszcze w klanie U-EAT, byłem tam z Cycem [red.bartusczyz] i Com7 [red.Comanche7], pewnego dnia wyszli z klanu, spytałem co mają zamiar zrobić i tak się dowiedziałem o Lisach Chytrusach. Doszedłem tu i muszę przyznać, nie żałuję.

Którym klanem w karierze jest BPLCH ? 

Trzecim, pierwszym był [-EPT-], póżniej [U-EAT].

Kogo w klanie najbardziej lubi i dlaczego w odpowiedzi będzie się tak tejże osobie podlizywał?

Najbardziej to chyba Bartfa, najlepszy plutonowy z jakim mi przyszło grać, a poza nim to chyba JaQ_TSW i Cyc [red.bartusczyz].

Czy klan jego zdaniem zmienił się na lepsze w kwestii: gry, umiejętności, towarzystwa, czasu spędzonego na ts  ?

Zmienił się na lepsze, odeszły osoby trujące atmosferę (Imienia-nie-można-wymawiać, marcinkolo i inni)

Co by zmienił w naszym klanie ?

Częstsze granie na 10 tierach i angażowanie graczy którzy nie grają zbyt aktywnie.

Za czym tęskni w naszym klanie ?

Za Com7[red.Comanche7], mało gra, a kiedyś był bardziej aktywny.

Grasz/grałeś w jakieś inne gry? 

Grałem troszkę w BF3, a taką większą odskocznią od wota był Black Ops 2.

Którego z tych youtube-rów lubisz najbardziej: Multi, Faja, Hallack. 

Najbardziej to Multiego, robi najlepsze materiały na YT, Faja jest trochę powalony, a Hallach po prostu kopiuje informacje od innych i nic od siebie nie dodaje.

Jakie melony lubisz? ( ͡° ͜ʖ ͡° ) 

Jędrne :D

Co myślisz o papieżu Franciszku? 

Szczerze, nic o papieżu nie myślę, jakoś się nim nie interesuję.

Co lubisz robić poza grą w WoTa? 

Spać :D

Czy są takie miejsca na świecie, które chciałbyś odwiedzić? Jeśli tak to jakie? 

Są takie miejsca, najbardziej to chciałbym odwiedzić miejsca w których wydarzyły się ważniejsze bitwy II Wojny Światowe, np. Westerplatte, Bostogne, Normandię, Pearl Harbor.

Czy będziesz miał kiedyś normalne pingi? Dlaczego jeszcze nie jesteś w FAME? 

Ostatnio przestałem mieć skoki pingów, teraz trzymają się około 100-150 i da się normalnie grać.

Dlaczego kaszalot na białym koniu? 

Żeby Cycowi[red.bartusczyz] zrobić przyjemność :D

Dlaczego wylewasz swoją złość na gry łideło ? 

Niestety nie mam żadnego worka treningowego w domu, a na siostrach nie mogę się wyżywać.

Dlaczego czasem wkurzają się jak „…”? Masz dopiero 16 lat a w jego wieku będziesz wkurwiał się na wszystko wszystkich? 

Jedynie przyczepiam się do osób które koncertowo coś spierdolą, coś co zaważy na losach bitwy, tak jak coś się lekko nie uda, ale wygramy to nie ma takiej tragedii[red. no nie wiem.... :D].

Ile masz godzin w-f-u w tygodniu i czy jak się postarasz, to będzie szansa na 6-tkę ? 

Kurde Vodaner :D

Ulubione Disco Polo i dlaczego Zenek Martyniuk. Oceń piosenkę 'Czekam na Ciebie' tegoż piosenkarza. 

Nie znam gościa, piosenki i nie słucham Disco Polo. Główny zespół który słucham to Sabaton.

Za jaką partią jesteś? Jaki polityk jest dobrze widziany u Cb? Czy PiS to zło? 

Jaki ustrój preferujesz. Nie wspieram jakoś aktywnie żadnej partii, gdyż wg mnie każda chce zagarnąć jak najwięcej dla siebie nie dbając o dobro obywateli, jak jakaś zacznie działać w tym kierunku to ją poprę. Zbigniew Stonoga :D. Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym :D

Czy uważasz, że przyra jest potrzebna. 

Pytanie bez sensu, każda nauka jest przydatna.

Twoje zdjęcie profilowe wskazuje, że jesteś fanem Harrego Pottera. Jaki jest Twój ulubiony odcinek jego przygód oraz którą książkę o nim traktującą lubisz najbardziej? ;) 

Nigdy nie czytałem Harrego Pottera., oglądałem tylko fragmenty filmu.

Stolica Haiti? Stolica Madagaskaru? Stolica Grenlandii? Stolica Buthanu. Ps. Liczę na to, że nie będziesz szukał po internecie. 

Jestem w klasie Mat-Fiz-Inf i nie obowiązuję mnie takie pytania ;)


Pytania zadawane przez klanowiczy na facebook'u.
Edycja : JaQ_TSW