piątek, 23 grudnia 2016

6#PoznajLisa - Vodaner

W grudniowej edycji "Poznaj Lisa" przepytaliśmy Vodanera! Zapraszam do lektury! 





Imię, nazwisko, wiek, miejsce zamieszkania oraz nick z gry ?

Paweł L, póki co bliżej 30-tki niż 40-dziestki, Vodaner.

Dlaczego taki nick ?

Musiałem jakoś nazwać konto. Zawsze używałem nicka "Wesker", który wziął się jeszcze z 7 klasy podstawówki od gry Resident Evil, gdzie Albert Wesker był jednym z bohaterów. Jako, że Wesker był już zajęty w WOT, to spontanicznie napisałem co bądź na klawiaturze i wyszedł "Vodaner". Ksywy tej nigdy jeszcze po za WOT-em nie używałem. Inna sprawa, że nie mam dużego doświadczenia w grach on-line. Wcześniej grałem tylko w StarCraft 1 i 2, Warcraft 2 oraz Day of defeat.

Czym konkretnie się zajmujesz, ulubione zajęcia oprócz wota oczywiście ? 

Pracuję w firmie ubezpieczeniowej.

Opowiedz coś o grupie rekonstrukcyjnej, do której należysz? Jak trafiłeś do grupy rekonstrukcji historycznej? Która epoka historyczna jest Twoim zdaniem najciekawsza jeżeli chodzi o rekonstrukcje? Czy mógłbyś nam opowiedzieć coś więcej o tym hobby? 

 Moim hobby jest II RP i rekonstrukcja historyczna żołnierzy wrześniowych. W rekonstrukcji znalazłem się przez przypadek. Mój świadek mnie wciągnął. Na pierwsze reko pojechałem, bardziej po to by się z jego pasji ponabijać. Jednakże, spodobało mi się i już tak zostało. Co do tego jaka epoko jest najciekawsze, to to zależy od tego czym się kto interesuje. Niestety, nie zawsze istnieje możliwość realizowania się w ulubionym okresie. Jeżeli chce się wyglądać koszernie i nie być przysłowiowym "muminem", to barierą mogą się okazać finanse. Przykładowo, niejednego wielbiciela wojen napoleońskich z pasji wyleczy fakt, że sam kaszkiet grenadiera legii nadwiślańskiej to 1.800,00 zł. Wielu pasjonatów historii zmuszonych jest więc robić epokę, która odpowiada ich portfelowi.

Jak poznałeś żonę? Jakie dałbyś rady osobom szukającym swojej drugiej połówki ? 

Żonę poznałem przez Internet na czacie jednego z portali. Choć studiowaliśmy w tym samym mieście, to spotkaliśmy się dopiero po 2-ch latach uprzednio pisząc do siebie na Gadu-Gadu przez cały ten czas. Co do wskazówek odnośnie poszukiwania dziewczyny to różnie to wygląda w różnym wieku. Czem później, tem prościej, bo jak to mawia mój kolega "baby starzeją się na niekorzyść". Stąd też w przypadku niepowodzeń radzę "Kaszalotowi" uzbroić się w cierpliwość. Z praktycznych rad, należy być sobą, nie mówić, że gra się w czołgusie oraz nie zwlekać za długo w umawianiu się na randkę. Radykalne działania przynoszą radykalne efekty.

Czy myślałeś o tym aby zrobić reset konta ? 

Myślałem jakiś czas temu o tym przez Sir Dell, Yeske, jak i X7, gdy mnie opuścili i poszli do Sigmy. Teraz to już nie. Nie mam ambicji by być rozpoznawalnym graczem, bo czasu na to nie ma, a i szkoda tych ponad 20 tysięcy bitew.

Która linia jest najciekawsza/najlepsza ?

Francuskie czołgi ciężkie. Jestem fanem magazynków.

Jak długo planujesz grać w WoT'a ? 

Ciężko powiedzieć. Grać będę na pewno tak długo jak klan będzie istniał, tylko z różną częstotliwością.

Ulubiona mapa ?

 Mittengard, mimo iż rzadko na tej mapie gram.

Ulubiona premka ?

M56 Scorpion, Is-2, oraz T-34.

Który czołg polecasz ?

Kv-1S, T67 oraz Pz IV Ausf. H. Lubię V tiery.

Który czołg jest największym shitem ?:D 

Zmuszałem się do gry TVP VTU Koncept. Przez ten czołg nigdy nie zrobię resetu konta :d

Twoja największa wpadka podczas gry ? 

Dużo ich było. Największą pomyłką było granie artylerią jak TD. Nikt mi nie powiedział, że można zmienić widok. Paradoksalnie najlepiej szło mi na Himmlu. Dopiero po wielu bitwach postanowiłem poprosić o radę youtuba.

Co byś zmienił w grze? 

Dołożyłbym mgłę i inne warunki atmosferyczne mające wpływa na spota i poruszanie się pojazdem.

Co sądzisz o klanie ? 

Uważam, że to najlepszy klan w jakim byłem. Drzemie w nim ogromny potencjał.

Co Cię skusiło żeby zagrać w lisach chytrusach ? 

Mój poprzedni klan AWF się rozpadł i największa śmietanka towarzyska się do niego przeniosła, a ja poszedłem w jej ślady.

Którym klanem w karierze jest BPLCH ? 

Drugim i czwartym ;-)

Co byś zmienił w naszym klanie ?

Chciałbym, żeby znaleźli się ludzie, którzy aktywnie wspomogą "szefa naszego interesu". Świadom jestem, że ciągnięcie tego wózka jest dla niego coraz cięższe.

Za kim tęsknisz w naszym klanie ?

Podjąłbym kroki zmierzające do pozyskania Gordo, Z_50PL oraz jego przesympatycznej małżonki . Ponadto dobrze byłoby zarekrutować Ptaszynę wraz z Rudą Foczką , po to aby Sylwii i Justynie było raźniej. Dodatkowo chciałbym, żeby powrócił aktywnie grający PPJ, Uszanowanko, Czicha, pewnien marynarza oraz jeszcze jeden ktoś z dawnej ekipy.

Twój ulubiony klanowicz to ... - możesz stworzyć różne kategorie, żeby zwycięzców było jak najwięcej ;) 

Nie odpowiem na to pytanie, gdyż może mnie ono narazić na frendly fire. Ogólnie tymi osobami są Ci z którymi rozmawiam nie tylko o WOT-cie.

Jakie zachowania denerwują cię u naszych klanowiczów ? 

Niechęć do grania twierdz, a chęć korzystania z bonusów.

Ile zarabiasz ? 

Jak przysiądę i mam premkę to i 1.000.000 srebra na dzień.

Dlaczego Twój nick jest związany z wódką „Wódaner” ? 

U genezy nicka nie leżał alkoholizm, jednakże taki mit się utrzymuje, a ja również go rozprzestrzeniam, bo abstynentem nie jestem.

Czy chciałbyś spotkać się z teamem z południa (Jaq, Viader, Bartf, Bidzu, Ja ,i kilku jeszcze". 

Jak najbardziej, choć chciałbym na spotkaniu również Pattona, AWF-owców grających w klanie jak i Matusa.

Jaki znasz dobry dowcip ? 

Z branżowych, to tylko jeden. "Co to jest TOGII? Jedyny czołg, który potrafi capować dwie bazy na raz".

Kiedy w końcu zostaniesz doktorem ? 

Mam nadzieję, że jak najprędzej. Pracę już mam napisaną. Patton się w nią zaczytuje ;-)

Jakbyś sklasyfikował swój profil światopoglądowy (polityka, gospodarka, religia) ? 

System prezydencki, gospodarka wolno-rynkowa, wolność religijna.

Ulubiona książka/film?

 Książka to "Bastion" oraz "Ręka Mistrza" Stephena Kinga. Film, to "Bogowie i Generałowie", "Gettysburg" .

W jakie miejsca na Ziemi chciałbyś pojechać? 

Objechać Dixie Land.

Jaki masz stan konta na wocie i dlaczego aż tak dużo, jakaś sportowa dyscyplina cię interesuje? :D 

Aktualnie niespełna 6 milionów. Zrobiłem bardzo duże zakupy ostatnio. Expie również aktualnie 6 czołgów z tieru IX oraz kupiłem dużo modułów i przedmiotów exploatacyjnych na zapas.

Która korporacja jest lepsza ?

NISZA czy K—K (Kampiace Krasnale) ? Oczywiście, że K-K. Nie musiałbym się ukrywać z tym, że lubię przykampić.