piątek, 13 stycznia 2017

7#PoznajLisa - SirDell

W nowym roku pierwszym "gościem" jest nazywany przez Nas "parówka", czyli SirDell ! Zapraszam do lektury!


Imię, wiek, miejsce zamieszkania oraz nick z gry. 

Wojtek, 21 lat, Opole/ studia we Wrocławiu, SirDell.

Dlaczego taki nick? 

Kiedy miałem ok. 12 lat zaczynałem grać w CoD i potrzebowałem nicku do multiplayera. Wtedy starszy brat podpowiedział mi ten nick. Określenie „Serdel” dobrze pasowało do mojego ówczesnego wyglądu.

Czym konkretnie się zajmujesz, ulubione zajęcia oprócz wota oczywiście? 

Studiuję na 3. roku informatyki. Jeśli mam więcej wolnego czasu to staram się go spędzać ze znajomymi. Poza tym lubię czytać książki, a kiedy jest ciepło to często jeżdżę na rowerze i gram w siatkówkę plażową.

Czy zamierzasz wiązac z tym przyszłość? 

Mam nadzieję, że znajdę fajną pracę w zawodzie.

Czy myślałeś o tym aby zrobić reset konta? 

Kiedy pojawiła się informacja o tym, że można resetować konto, miałem już ok. 10k rozegranych bitew i w ogóle o tym nie myślałem. Żal by mi było tego czasu, który poświęciłem wtedy na WoTa.

Czy myślałeś nad zmianą nicku? Jak tak to czy może byłby to nick Call_me_Sirdell ? 

Obecny nick mi się podoba. Fajnie, że można go rozumieć na więcej niż jeden sposób . Call_me_SirDell też brzmi spoko.

Która linia jest najciekawsza/najlepsza ?

Jeśli miałbym jeszcze raz zaczynać grę to myślę, że najpierw poszedłbym w linię amerykańskich ciężkich do E5. Można się na nich szybko nauczyć grać, a jednocześnie E5 i T32 nadają się do klanówek. W następnej kolejności to już raczej tylko medy.

Jak długo planujesz grać w WoTa? 

Raczej będę grał tak długo jak długo będą grali moi kumple z liceum i znajomi, których poznałem w AWFie i BPLCH. Jeśli miałbym grać samemu, myślę, że po tygodniu dałbym sobie spokój. Oczywiście jeśli tylko pojawi się w moim życiu jakaś piękna białogłowa, której WoT się nie spodoba, będę skłonny „zawiesić buty na kołku” .

Ulubiona mapa. 

Nie mam ulubionej. Wszystko zależy od typu pojazdu jakim wchodzę do bitwy.

Ulubiona premka. 

Mam sentyment do SuperPershinga, bo był to mój pierwszy premium VIII tieru i rozegrałem nim najwięcej bitew. Ponadto niedawno dostał on buffa do penetracji i można nim jeszcze więcej zarabiać. Na dłuższą metę jednak gra nim się nudzi, bo jest za wolny. Dlatego warto mieć w obwodzie coś szybszego.



Który czołg jest najwiekszym shitem :D 

Każdy wymaxowany czołg ma swoje plusy. Dla mnie największym badziewiem są stockowe IX tiery.

Twoja największa wpadka podczas gry?

Największą wpadką był chyba pierwszy tysiąc bitew, a może nawet więcej, kiedy to jeszcze nie wiedziałem, że można korzystać z czegoś takiego jak gaśnica, dosyłacz itp. Wtedy myślałem też, że bardziej opłaca się strzelać z HEków, bo mają większe uszkodzenia.

Twoja najlepsza akcja podczas gry? 

Chyba najlepiej wspominam bitwę na Godzilli (FV 215b 183), którą potem pokazał MrOmen na swoim kanale.



Co byś zmienił w grze? 

Na tą chwilę chyba dodałbym do gry więcej eventów/misji/kampanii. Tak, jak to jest w World of Warships.

Z kim lubisz grać plutony? Czy wziął byś kogoś na tzw. korepetycje gry w WoTa? 

Najwięcej plutonów zagrałem chyba z X7, Yeske i kumplami z liceum ale tak naprawdę lubię grać z każdym, z kim można się pośmiać i pogadać niekoniecznie tylko na temat WoTa. Jeśli ktoś chce się dowiedzieć jak grać to zamiast pytać takiego boba jak ja polecam oglądać filmiki Hallacka albo Multiego na YT

Jak długo streamujesz? 

Zdarzyło się może 2 albo 3 razy. Streamowanie podobnie jak nagrywanie i wrzucanie filmików na kanał na YT traktuję jako ciekawostkę i pewnie szybko się to nie powtórzy.

Kogo zachęciłeś do gry w wota? 

Jeszcze w liceum okazało się, że w WoTa gra też mój kumpel z klasy (overmindivan). Wtedy zaczęliśmy zachęcać innych: PPJa, Uszanowanka i Pitupitupitę , z którymi potem założyliśmy AWF.

Co sądzisz o klanie? 

Myślę, że to najlepszy klan na jaki mogłem trafić, ponieważ stawia on w pierwszej kolejności na wspólną dobrą zabawę, a przy tym zawsze udaje nam się coś ugrać w kampaniach, czy turniejach. Świetna atmosfeta, super ludzie. Tak trzymać JaQu ;)

Którym klanem w karierze jest BPLCH? 

Tak naprawdę to drugim (po AWFie). Po drodze było jeszcze kilka klanów ale albo nic się w nich nie działo, albo ja nie angażowałem się w grę.


Za czym tęsknisz w naszym klanie?

W sumie to odkąd przyszedłem do klanu, jeśli coś się zmieniało to przeważnie na lepsze. Jeśli chodzi o osoby, za którymi tęsknię to oczywiście za „tym, którego imienia nie wolno wymawiać”.

Twój ulubiony klanowicz to ... - możesz stworzyć różne kategorie, żeby zwycięzców było jak najwięcej ;) 

Zawsze będę miał szczególny sentyment do byłych AWF'owiczów ale też wielki szacunek dla Rzeszowiaków i całej reszty dowództwa i osób, które w jakiś sposób się udzielają, za to, że cały czas chce im się robić to co robią.

Jakie zachowania denerwują cię u naszych klanowiczów? 

Jeśli już mnie coś denerwuje to chyba tylko zachowanie nowych osób, które za wszelką cenę chcą udowodnić, że są lepsze.

Kogo z klanowiczów znasz osobiście? 

Obecnie z moich znajomych w klanie jest chyba tylko overmindivan, kolega z klasy w ogólniaku, a teraz współlokator.



Co skłoniło Cię do powrotu w nasze szeregi? (Prócz ciągłego skamlenja: Serdel wróć) Czego brakowało ci w sigmie? 

Myślę, że zabrakło tam właśnie fajnych ludzi i dobrej zabawy. Za dużą uwagę przywiązywali do chęci odniesienia zwycięstwa, kosztem atmosfery. To nie moje klimaty.

Ile zarabiasz? 

Aktualnie jestem na garnuszku u rodziców ale mam nadzieję, że to się zmieni jak tylko zaczną się wakacje.

Co lub kto najbardziej zapadł ci w pamięć z czasów pobytu w AWFie? 

Myślę, że najbardziej zapadła mi w pamięć historia niejakiego Marcina, o tym jak kupił w prezencie swoim dzieciom dildo-szczotkę do mycia pleców.

Największy życiowy sukces? 

Chyba przede wszystkim to, że w swoim życiu poznałem takich ludzi, jakich poznałem. Może w przyszłości dołożę jeszcze do listy sukcesów coś bardziej namacalnego.

W jakie miejsca na Ziemi chciałbyś pojechać? 

Zawsze chciałem wybrać się do USA żeby zobaczyć jak tam się żyje. Oprócz tego nie pogardziłbym wycieczką w jakieś ciepłe miejsce, zwłaszcza kiedy w Polsce jest tak zimno jak teraz.



Czy nadal jesteś wiernym fanem modowego bloga Sylwii? 

Oczywiście. Jeśli tylko zobaczę powiadomienie na Facebooku o nowym poście to zawsze wejdę.

Jakie parówki najbardziej lubisz jeść? 

Najbardziej lubię parówki z mięsnego obok mieszkania moich dziadków w Opolu. Cała reszta, którą miałem okazję próbować to było badziewie.

Co myślisz o hotdogach? 

Pamiętam, jak byłem jakiś czas temu w Zakopanem i była tam Żabka, w której robili świetne hotdogi. Ogólnie idea hotdogów jest bardzo fajna ale wiadomo, że liczy się wnętrze czyli parówka.

Kiedy znajdziesz drugą połówkę? 

Myślę, że po zaliczeniu sesji jakaś połówka się znajdzie.

Ulubiony alkohol :D 

Średnio.Takiego ulubionego żeby codziennie kosztować to nie mam.Piwo albo czysta, w zależności od okazji. Chociaż ostatnio mój brat zaczął produkować własne wina i nalewki i naprawdę bardzo mi zasmakowały

Ile h dziennie grasz w wota, kiedy nowe filmiki na yt? 

W WoTa gram różnie w zależności od tego ile mam wolnego czasu. Myślę, że ostatnio nie jest to więcej niż godzina dziennie. Filmików już raczej nie przewiduję. Tak jak to już wcześniej pisałem, YT traktowałem raczej jako ciekawostkę.

Jak sklasyfikowałbyś sie pod względem światopogladowo-politycznym? 

Raczej mam poglądy konserwatywne, ale też nie jakoś skrajnie.

Dobrze idzie Ci rozstawiania na twierdzy na 6-stym poziome, czy w bitwach o twierdze? 

Nigdy nie ciągnęło mnie do rozstawiania. Na VI tierach, gdzie wystarczy tylko wskazać kierunek yolo, mogę porozstawiać, ale na pozostałych zostawiam pole do popisu dla osób, które bardziej się do tego nadają.

Co zrobiłeś na stancji u PPJ-a, o czym boisz się mu powiedzieć. 

U PPJ-a na stancji jeszcze nie miałem okazji być, aczkolwiek pewnie bardziej wtajemniczeni wiedzą, że byliśmy współlokatorami na pierwszym roku.

Kiedy nagrasz kolejny odcinek "Gotuj z Czichą". 

„Gotuj z Czichą” na pewno nagram jak tylko główny bohater wyrazi taką chęć.

Jesteś klanowym znanym i lubianym tancerzem. Jaki taniec towarzyski lubisz najbardziej. Do jakiego numeru zaprosiłbyś Sylwia Szumińska, a do którego Justyna P-a , a którego nie przepuściłbyś Ptaszynie ;). 

Nazywanie mnie tancerzem jest dużą przesadą. Miałem okazję chodzić na taniec w ramach wfu na studiach i całkiem miło to wspominam, ale już chyba nic nie pamiętam. Ptaszyny nie zaprosiłbym nawet do makareny, a jeśli chodzi o Sylwię i Justynę to zatańczyłbym cokolwiek pod warunkiem, że bym umiał. Pozostaje tylko kwestia czy podczas tańczenia z Sylwią byłby obecny Bartek. Jeśli tak, wolałbym żeby nie był to jakiś „wolny” kawałek, ponieważ mógłby to być ostatni taniec w moim życiu.

Ulubiony film z Sharon Stone, jaka jest Twoja ulubiona bajka. 

Ogólnie nie przepadam za oglądaniem filmów ale możliwe, że kiedyś przez przypadek widziałem jakiś z tą aktorką. W dzieciństwie byłem fanem Boba budowniczego, Pata i Kota, Pokemonów itp.

Odra Opole awansuje do 1 ligi ? :D 

Nigdy jeszcze nie miałem okazji być na meczu Odry ale od pewnego czasu zacząłem śledzić jej poczynania. Myślę, że mają duże szanse na awans. Może wtedy wreszcie się wybiorę na jakiś mecz.

Czemu na wszystkich zdjęciach z sylwestra wyglądasz trzeźwo (Materiał dowodowy do wglądu u Uszanowanko) ;-) 

To pewnie dzięki temu, że wypróbowałem wtedy metodę zapijania wódki wodą z cytryną, którą polecił mi X7.

Założysz sobie konto w Hearthstone? 

Widziałem kilka filmików z gry w Hearthstone ale jakoś mnie one nie zachęciły. Bardziej myślałem o spróbowaniu swoich sił w Gwincie.

Czy Dalej prowadzisz negocjacje z G100 i OMNI? Czy jesteś zainteresowany przejściem do klanu F0RT1? :D 

Nie, na pewno nie myślę już o zmianie klanu.

Czy to prawda, że dałeś x5 bob przebić twoje wn8, żeby poczuł się dowartościowany? 

Tak, do tej pory X5 płaci mi co miesiąc raty za to, żebym nie doganiał go z wn8.

Golf IV vs Audi A3 8L? LPG vs Diesel? 

Golfy zawsze będą rządziły, a to czy LPG czy Diesel jest już sprawą drugorzędną.

Czy poczułeś się zawiedziony kiedy okazało się, że polskie racje żywieniowe w wocie to będzie chleb ze smalcem, a nie parówki? 

Parówka jest tylko jedna. WG długo namawiało mnie do tego żebym zgodził się na udostępnienie swojego nicku, ale nie mogłem tego uczynić.

Który z wotowskich streamerów wg. Ciebie jest najlepszy? Czy jest to może Slendor? 

Nie miałem okazji oglądać zbyt wielu streamów (tym bardziej Slendora), ale jeśli już oglądam to zazwyczaj jest to QuickyBaby.

Czy z drugim Wojciechem (X7) łączy cię coś więcej niż przyjaźń? 

Łączy nas jeszcze imię.