czwartek, 11 sierpnia 2016

2#PoznajLisa - Gagaris94

W drugim odcinku przeprowadziliśmy wywiad gdzieś w lipcu ( :D ) z Dawidem Koszelą (Gagaris94) bardziej znanym jako Łajka.






- Skąd się wziął twój Nick?

 Zjumałem (chyba) w grze Gladiatus od gościa o nicku Gagarin, a ja zmieniłem tylko ostatnią literkę. Natomiast końcówka 94 to rok mojego urodzenia.

- Ile masz lat?

Mam 22 lata, pochodzę z Trzciany k. Rzeszowa

- Co robisz na co dzień?

Studiuję ochronę środowiska  na politechnice rzeszowskiej będę mieć w tym roku obronę inżynierską pracy  i jestem kibicem (kibolem przyp. redaktora) żużlowym Stali Rzeszów.

- Co lubisz robić w wolnym czasie?

Wychodzić ze znajomymi, pograć w jakieś gry na PC, pooglądać mecze.

- Czy wiążesz ze swoim kierunkiem przyszłość?

Tak, fajnie by było pozostać w zawodzie i pracować w wydziale wodno-kanalizacyjnym w Rzeszowie, czy gminie.

- Jakie są twoje marzenia?

Wygrać w totka, kupić Stal Rzeszów i ją ogarnąć.

- Czy masz dziewczynę?

Nie posiadam oficjalnie żadnej dziewczyny.

- Jakbyś mógł wyjechać z rodzinnego miasta to gdzie?

Jeśli w Polsce, to np. Zielona Góra, jest tam żużel na wysokim poziomie, a zagranicę to nie wiem, może coś w Niemczech, np. Monachium.

- Czy myślałeś nad zmianą nicku?

Myślałem kiedyś, jak zakładałem drugie konto (TawariszLajka), by zmienić pod nasz klan, zwłaszcza że mówicie na mnie w klanie łajka. A przydomek się wziął od przejęzyczenia nicku (Gagaris-Gagarin), potem się powiązało z psem Łajka i tak zostało.



- Czy myślałeś nad resetem konta?

Nie, na pewno nie. Zanim bym te obecne czołgi porobił, to by ze 2 lata zeszło.

- Dlaczego darzysz artę taką sympatią?

To są moje ulubione pojazdy, kocham je… A tak serio, to nienawidzę jej! Strzelają k***a z nieba, zagrałem nimi aż 0 bitew, jak nie masz się gdzie schować to masz przej**ne.

- Która linia czołgów jest dla Ciebie godna polecenia?

Mam dwie, ciężkie amerykańskie oraz radzieckie.

-  A pojedyncze pojazdy godne polecenia?

Z ciężkich to t-150, świetny czołg. Ma dobry pancerz na tym poziomie, działko jest bardzo przyjemne, z dobrymi obrażeniami, penetracją. Z czołgów lekkich to t37, m41 bulldog oraz t54ltwt. T54 jest takim lekkim/średnim fajnie zbalansowanym czołgiem, natomiast t37 spodobał mi się na twierdzach, ma bardzo przyjemne działo i ładną sylwetkę. Jeśli chodzi o m41 to dawno nim w prawdzie nie grałem, ale jest świetny, magazynek robi fajna robotę. Z medów to Cromwell, który jest mistrzostwem. Z niszczycieli, to nie mam dużego doświadczenia, ale bardzo mi się podobają Ferdynand, czy Jagdpanther II.

- Największy shit w grze i dlaczego?

Mogę powiedzieć, że było ich kilka. Na szybkości to ciężko sobie przypomnieć. Np. m3 lee, niby czołg średni, ale gra się jak tdkiem.

- Twoja największa wpadka podczas gry?

W ostatnim czasie, to jadąc t54ltwt chciałem objechać JGE100, wyskoczyłem z górki i nie miałem jak wyhamowac wpadając na TD i straciłem ponad 700 hp.

- Jakie wskazówki udzieliłbyś początkującym graczom?

Poleciłbym obejrzenie filmików na YT, warto ściągnąć XVM’a i po zginięciu patrzeć dalej na bitwę. Oglądając można się nauczyć ciekawych rzeczy od dobrych graczy.

- Co byś zrobił z kodem zaproszeniowym?

Najprawdopodobniej bym go nie wykorzystał, jeśli już to bym komuś dał.

- Co Cię skusiło żeby dołączyć do lisów?

W sumie to ja go wspólnie zakładałem, haha. Nie wiem co mnie mogło skusić, może założenie nowego klanu, który działałby na normalnych zasadach, żeby było jakieś zaangażowanie, przede wszystkim chodziło o czerpanie przyjemności ze wspólnej gry.

- Którym klanem jest w karierze BPLCH?

To jest mój 3 klan. Byłem z bidziem najpierw w zjawach, ale patrząc dziś na przeszłość to musze przyznać, że jest to klan kiepski. Cos tam grywali, były jakieś obowiązki. Drugim były pieseły (_WOW_) ale było dobrze do czasu.

- Czy uważasz, że obecne zasady są dobre?

Wg. mnie dobrze jest. Wiele rang dla mnie nie ma sensu, chodzi mi o młodszego oficera, czy szeregowego. Wiadome, dowódca, czy oficer wykonawczy mają znaczenie.

- Czy twoim zdaniem klan zmienił się na lepsze pod względem gry, umiejętności, towarzystwa, czasu na tsie?

Na pewno, zmienił się na wielki plus. Gramy dużo klanówek, potyczek. Udaje się zdobywać prowincje na VI, VIII, czy nawet na X.  Towarzystwa, większości niestety dobrze nie znam, ale jeśli chodzi o niektórych, to w większości są w porządku. Jedynie problem jest z nocnymi obronami,  ciężko nam idzie ze wstawaniem. Trzeba to przemyśleć dokładniej.

- Kogo w klanie lubisz najbardziej?

W porządku jest dowódca, lubię bartfa, vodanera, v3idera, czy sirdella, z bidziem też się dobrze trzymam. Yeske jest fajny na swój sposób, x7 to bob, ale tez go lubię. Może kogoś przeoczyłem, ale wszyscy w klanie są w porządku.

- Czy w klanie powinno być więcej dziewczyn, jak je zachęcić do gry?

Jakby były to jak najbardziej. Ciężko je zachęcić do jakiejkolwiek gry,  nawet jeśli jakieś się spotyka na randomach, to ciężko je namówić, żeby przyszły do klanu. Dziewczyny jeśli coś to grają same, albo ze znajomymi dla frajdy, a nie dla klanu.

- Co byś zmienił w klanie aby się rozwijał?

Na pewno zmieniłbym granie twierdz, jeśli chodzi o poziomy. Czołgi mamy niedopracowane. Często niestety za bardzo mieszamy składem, Zamiast grac normalnie, np. 7 ciężkich czołgów + 3 lekkie. Wychodzi często, że przykładowo gramy za dużo czołgami premium (np. JT 8.8, czy AMX CDC), albo średnio przydatnymi klasami, np. kilka TD-ków. A na VI,  czasem osoby biorą Jacksony, Hellcaty, albo inne dziwadła. Wiadome, czasami można zrobić jakiegoś rush’a TOGami.

- Czy jesteś zainteresowany drugą częścią „twierdz z łajką”?

Czemu nie, ale to musi wyjść bardzo fajnie (%%%%), chociaż lepiej wyszłoby spontanicznie, niż ustawianie. Bo czasami brakuje takiego …luzu (%%%%%%% ).



- Jaki powinien być kolejny konkurs klanowy?

Np. masz czas 2-3 tygodnie, gracz miałby za zadanie zdobycie jakiś epickich medali (np. radley-waters), za to otrzymywałby Golda.

- Czemu ostatnio grasz mniej cw i twierdz?

Niestety przez sesję, muszę się skupić na egzaminach, zaliczeniach. Czasem się zdarza, że nie mam po prostu weny do gry. Nie ma przyjemności z gry, jeśli gra się z przymusu.

- Czy chciałbyś by zorganizować zlot BPLCH?

Oczywiście, ale jak już to mniej więcej w miejscu w centrum polski, by każdy miał zbliżoną odległość. Fajnie by było ogarnąć dobre miejsce, zorganizować czas itd.

- Czy będzie kolejna bitwa u faji?

Mam nadzieję, że tak.



- Czy grasz w inne gry?

Gram w gladiatusa, jest to gra przeglądarkowa. Kiedyś w plemiona, miałem około 200-300 wiosek. Grałem sporo w metina na różnych serwerach, a także w wolfensteina ze znajomymi. Grałem tez w twierdzę krzyżowiec, ostro cisnąłem tez w farmę na naszejklasie (potem wejdę sprawdzić).

- Jaką osobę chciałbyś poznać i dlaczego Aleksandra Kwaśniewskiego?

Oczywiście, czemu nie. To bardzo sympatyczny, inteligentny człowiek. A tak poważnie to Andrzeja Grabowskiego, bardzo wielki szacunek do niego mam za te wszystkie role.

- Czy wolisz być znanym celebryta czy sobą?

Sobą! Nie zniósłbym, gdyby jakiś kretyn latał za mną wszędzie z aparatem.

- Kiedy ostatni raz byłeś trzeźwy przez 24h?

Ostatnio to w czwartek, środę i we wtorek nic nie piłem (5-7 lipca), no może wczoraj jakieś okazyjne piwo, przedwczoraj też…

- Czy jesteś zainteresowany pojedynkiem alkoholowym pojedynkiem z matusem, i czy postawił byś na swoją wygraną?

Oczywiście, z bidziem mam duże szanse. Chociaż matusa ciężko by było przepić, bo jest wielki i przyjąłby trochę alkoholu. A czy bym postawił? To zależy od dyspozycji dnia, każdy może mieć słabszy dzień.

- Dlaczego uważasz, że Resovia jest lepsza od Stali?

Resovia nie była nie jest i nigdy nie będzie lepsza od stali! Koniec kropka!

 - Powiesz coś na koniec?

Pozdrawiam cały klan! Indywidualnie to JaQ’a, bartfa, v3idera, bidzia, sirdella, x7, kaszalota, vodanera, jeśli kogoś zapomniałem to przepraszam.

Wywiad przeprowadził  - JaQ_TSW
Redakcja - bartf921210